Egymást követő második évben szerezte meg az első helyet a Fut a cég elnevezésű versenysorozaton a Bosch budapesti telephelyének csapata, és lett a legsportosabb vállalat 2019-ben. A Robert Bosch Kft. munkatársai a sorozat 7 versenyén összesen 11 120 kilométert futottak, 400 kilométert úsztak és 1950 kilométert bicikliztek az abszolút első hely megszerzéséért. A versenyeken a vállalat mintegy 400 munkatársa vett részt, összesen több mint ezer nevezést leadva.
A 8 fordulóból álló Fut a cég versenysorozatnak a célja a vállalatok, intézmények és munkahelyi közösségek megmérettetése. A nevezett versenyzők egyéni és páros számoknál teljes mértékben, váltóknál pedig a csapattagok többségében a cég munkatársai, alkalmazottai, családtagjai, partnerei vagy üzletfelei lehetnek. A versenysorozat tavalyi, országszerte jól ismert futó, úszó, kerékpáros és triatlon versenyein összesen 700 cég több mint 12 ezer versenyzője képviseltette magát. A végső sorrendnél azt a 63 céget értékelték, amelyek a nyolcból legalább négy versenyen részt vettek és pontot szereztek.
Az abszolút pontversenyben 2018-hoz hasonlóan 2019-ben is a Bosch budapesti telephelyének csapata végzett az élen.
A Robert Bosch Kft. színeiben 320-an vettek részt maraton, félmaraton, valamint váltófutásokon, az összesen megtett futótávolság meghaladja a légvonalban mért Budapest-Buenos Aires távolságot. A Balaton-átúszáson, illetve a Velencei-tavi úszóversenyen 77-en, a Tisza-tavat megkerülő kerékpáros versenyen pedig 30-an indultak a vállalat munkavállalói közül. „Büszkék vagyunk arra, hogy a Robert Bosch Kft. már második alkalommal lett a legsportosabb magyar cég. Hiszünk abban, hogy munkatársaink kreativitásának és lelkesedésének, így a vállalat sikereinek, innovációinak egyik alapja a rendszeres testmozgás” – hangsúlyozta a Fut a cég díjátadóján Somogyi András, a magyarországi Bosch csoport HR igazgatója.
A Bosch minden telephelyén, így Budapest mellett Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben is többféle módon ösztönzi munkavállalóit az egészséges életmódra és a sportolásra, valamint folyamatosan népszerűsíti a közös versenyzést. A sportoló munkahelyi közösségeket a Bosch különféle módon, például a nevezési díjak és belépők biztosításával, mezekkel, pályabérléssel, edzésekkel, edzőkkel és felszerelésekkel támogatja. A Bosch kollégái széleskörű egészségmegőrző programokon vehetnek részt és rendszeres szűrővizsgálatokra is járhatnak. A budapesti központban a 2013-ban megalakult KSF (Kultur, Sport und Freizeit) jelenleg több mint 2200 tagot számlál és 45 különböző sport-, kulturális, és szabadidős tevékenység köré épülő közösséget hozott létre.
A Fut a cég versenysorozatról, a verseny pontszámításáról a Futanet weboldalán talál további információt.
Varga Zita Hella
Telefon: +36 70 667-6374
A Bosch termékeivel 1898 óta van jelen Magyarországon. Az 1991-ben újjáalapított regionális kereskedelmi kft.-ből mára jelentős, hazánkban kilenc leányvállalattal rendelkező vállalatcsoport, Magyarország egyik legnagyobb külföldi ipari munkaadója lett. A 2018-as üzleti évben a Bosch csoport teljes árbevétele 1317 milliárd forint, magyarországi konszolidált forgalma – amelybe nem tartoznak bele a saját vállalatai között folytatott kereskedelmi tevékenységek – 251 milliárd forint volt. A magyarországi Bosch csoport közel 14 800 munkatársat foglalkoztat (2018. december 31-én). Az egyes gyártó, kereskedelmi és fejlesztési egységekhez tartozó kereskedői és szervizhálózat a teljes országot lefedi.
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 403 000 munkatársat foglalkoztat (2019. december 31-én) és az előzetes adatok alapján 77,9 milliárd euró árbevételt ért el 2019-ben. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Vezető IoT-vállalatként a Bosch innovatív megoldásokat kínál az intelligens otthonokhoz, az intelligens városokhoz, a hálózatba kapcsolt mobilitáshoz, és a hálózatba kapcsolt gyártáshoz. Szakértelmét az érzékelők technológiájában, a hálózatba kapcsolt szoftverek és szolgáltatások területén, valamint saját IoT felhőjében is hasznosítja, ügyfelei számára hálózatba kapcsolt, cross-domain megoldásokat kínál egyetlen forrásból. A Bosch csoport stratégiai célja innovatív megoldások létrehozása a hálózatba kapcsolt világ számára. A Bosch csoport termékei és szolgáltatásai hasznos megoldásokkal javítják az élet minőségét. Az „Életre tervezve” szlogen ezt a világszerte elérhető technológiát jelenti. A Bosch csoport magában foglalja a Robert Bosch GmbH-t, annak mintegy 60 országban működő csaknem 440 leányvállalatával és regionális vállalataival együtt. Értékesítési és szolgáltatási partnereit is beleszámítva a Bosch globális gyártási és értékesítési hálózata a világ szinte minden országát lefedi. A jövőbeli növekedés alapja a vállalat innovatív ereje. A Bosch 72 000 munkatársat foglalkoztat a kutatás és fejlesztés területén világszerte 125 telephelyen.
További információért látogasson el honlapunkra: www.bosch.hu, iot.boschblog.hu, www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse